Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5252
Назва: Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплін
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: іншомовна освіта
іноземна мова
американська школа
початкові класи
програма
вимоги
знання
уміння
навички
іншомовне спілкування
Дата публікації: 2015
Видавництво: Педагогічний дискурс: зб. наук. праць
Бібліографічний опис: / І. О. Білецька // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ед.. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2015. – Вип. 19. – С. 18–23.
Серія/номер: УДК 811(07)(477);
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз особливостей навчання іноземних мов на початковому етапі у Сполучених Штатів Америки, базуючись на результатах дослідження провідних американських науковців, що переконливо свідчать про результативність та необхідність раннього іншомовного навчання. З’ясовано, що уряд США зараз працює над удосконаленням іншомовної початкової освіти у всій країні. Основна увага приділяється мовам, які були недостатньо популярними, а зараз мають статус “надзвичайно необхідних мов”, серед них – арабська, фарсі та російська, котрі стали дуже важливими для майбутньої участі держави в світовій політиці. Розглянуто вимоги до розроблення програм з іноземної мови для початкової школи, що передбачає врахування таких параметрів, як розрахунок годин, проект навчального плану, навчальні матеріали, педагогічний персонал, рівень знань учнів, вибір мови, координування і ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5252
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_piznavalnoi_samostiinosti_maibutnih_uchyteliv_inozemnyh_mov_v_procesi_vyvchennya_fahovyh_dyscuplin.pdf163,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.