Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5257
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишевський, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2016-09-12T09:39:33Z-
dc.date.available2016-09-12T09:39:33Z-
dc.date.issued2007-09-12-
dc.identifier.citationМалишевський О.В. Пропедевтика інформаційної культури учнів 5-7 класів на заняттях з трудового навчання і художньої праці : : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.02 / О.В.Малишевський. - Київ, 2007. - 22 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5257-
dc.description.abstractРозроблено й теоретично обґрунтовано модель пропедевтики інформаційної культури учнів 5–7 класів на заняттях з трудового навчання та художньої праці. Визначено основні структурні компоненти основ інформаційної культури учнів означеної вікової категорії. Зокрема, виокремлено інформаційні аналоги – як основні змістові компоненти інформаційної культури особистості. Удосконалено підхід до формування основ інформаційної культури учнів 5–7 класів на заняттях з трудового навчання та художньої праці засобами ІКТ, в основу якого покладено створення особистісно-значущого навчального середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнститут професійно-технічної освіти АПН Україниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 6(07):373.62;-
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.subjectпропедевтика інформаційної культуриuk
dc.titleПропедевтика інформаційної культури учнів 5-7 класів на заняттях з трудового навчання і художньої праціuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref.pdf595,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.