Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарачук, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-09-13T08:35:22Z-
dc.date.available2016-09-13T08:35:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 2016.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5308-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел виокремлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями: формування позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності з математично здібними учнями, вдосконалення змісту теоретичної і методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з даною категорією молодших школярів, оволодіння досвідом практичної роботи із математично здібними учнями. Науково обґрунтовано процес апробації виокремлених педагогічних умов, не збільшуючи обсягу навчального навантаження, у змістове забезпечення дисциплін психолого-педагогічного циклу та фахових методик.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНПУ ім.М.Драгомановаuk
dc.relation.ispartofseries371.134+51(07);-
dc.subjectумоваuk
dc.subjectпедагогічна умоваuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectматематичні здібностіuk
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.titleАПРОБАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ УЧНЯМИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aprob_ped_ymov.pdf241,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.