Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5316
Назва: Підготовка майбутніх учителів до застосування інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі
Автори: Кравчук, Оксана Володимирівна
Ключові слова: інформатизація освіти
зміст професійно-педагогічної підготовки вчителя початкової школи
комп’ютерно-інформаційні технології
модель підготовки до застосування інформаційних технологій
комп’ютерні навчальні програми
Дата публікації: 2008
Видавництво: УМАНЬ
Бібліографічний опис: Кравчук О.В.ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧО-ПРИРОДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ:автореф.дис...канд.пед.наук:13.00.04. теорія і методика професійної освіти /Кравчук Оксана Володимирівна.-2008.-22с.
Серія/номер: УДК 3(07)+5(07)+371.13;
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів до застосування інформаційних технологій у початковій школі. Проведено ретроспективний аналіз розвитку нових інформаційних технологій та підготовки вчителів до їх застосування у школі. Розроблено модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування комп’ютерно-інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі. Удосконалено методику використання комп’ютерних програм, а також зміст підготовки майбутнього вчителя до застосування інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі. Уточнено показники результативності професійно- педагогічної підготовки майбутніх учителів до застосування сучасних комп’ютерно-інформаційних технологій навчання. Ефективність моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування комп’ютерно-інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі та необхідність в навчальний процес вищого навчального закладу спецкурсу „Застосування комп’ютерних програм на уроках з курсу „Я і Україна“ аргументовано кількісними та якісними показниками в ході формувального експерименту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5316
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidgotovka maybutnih uchyteliv.pdf395,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.