Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5316
Назва: | Підготовка майбутніх учителів до застосування інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі |
Автори: | Кравчук, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | інформатизація освіти зміст професійно-педагогічної підготовки вчителя початкової школи комп’ютерно-інформаційні технології модель підготовки до застосування інформаційних технологій комп’ютерні навчальні програми |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | УМАНЬ |
Бібліографічний опис: | Кравчук О.В.ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧО-ПРИРОДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ:автореф.дис...канд.пед.наук:13.00.04. теорія і методика професійної освіти /Кравчук Оксана Володимирівна.-2008.-22с. |
Серія/номер: | УДК 3(07)+5(07)+371.13; |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів до застосування інформаційних технологій у початковій школі. Проведено ретроспективний аналіз розвитку нових інформаційних технологій та підготовки вчителів до їх застосування у школі. Розроблено модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування комп’ютерно-інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі. Удосконалено методику використання комп’ютерних програм, а також зміст підготовки майбутнього вчителя до застосування інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі. Уточнено показники результативності професійно- педагогічної підготовки майбутніх учителів до застосування сучасних комп’ютерно-інформаційних технологій навчання. Ефективність моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування комп’ютерно-інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі та необхідність в навчальний процес вищого навчального закладу спецкурсу „Застосування комп’ютерних програм на уроках з курсу „Я і Україна“ аргументовано кількісними та якісними показниками в ході формувального експерименту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5316 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidgotovka maybutnih uchyteliv.pdf | 395,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.