Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5316
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравчук, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-13T09:46:43Z | - |
dc.date.available | 2016-09-13T09:46:43Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Кравчук О.В.ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧО-ПРИРОДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ:автореф.дис...канд.пед.наук:13.00.04. теорія і методика професійної освіти /Кравчук Оксана Володимирівна.-2008.-22с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5316 | - |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів до застосування інформаційних технологій у початковій школі. Проведено ретроспективний аналіз розвитку нових інформаційних технологій та підготовки вчителів до їх застосування у школі. Розроблено модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування комп’ютерно-інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі. Удосконалено методику використання комп’ютерних програм, а також зміст підготовки майбутнього вчителя до застосування інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі. Уточнено показники результативності професійно- педагогічної підготовки майбутніх учителів до застосування сучасних комп’ютерно-інформаційних технологій навчання. Ефективність моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування комп’ютерно-інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі та необхідність в навчальний процес вищого навчального закладу спецкурсу „Застосування комп’ютерних програм на уроках з курсу „Я і Україна“ аргументовано кількісними та якісними показниками в ході формувального експерименту. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | УМАНЬ | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 3(07)+5(07)+371.13; | - |
dc.subject | інформатизація освіти | uk |
dc.subject | зміст професійно-педагогічної підготовки вчителя початкової школи | uk |
dc.subject | комп’ютерно-інформаційні технології | uk |
dc.subject | модель підготовки до застосування інформаційних технологій | uk |
dc.subject | комп’ютерні навчальні програми | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до застосування інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidgotovka maybutnih uchyteliv.pdf | 395,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.