Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5327
Назва: Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів у вищих педагогічних навчальних закладах
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Компетентнісний підхід
компетенції
ключові компетенції
компетентності
професійна компетентність
формування професійної компетентності
методика формування професійної компетентності
майбутні вчителі-філологи
інтерактивні технології
Дата публікації: 12-вер-2013
Бібліографічний опис: Коваль В. О. Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док.пед.наук: спец. 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / В. О. Коваль. - Київ, 2013. - 40 с.
Серія/номер: УДК;371.134:811.162.2(07)
Короткий огляд (реферат): У дисертаційному дослідженні обгрунтовано структуру професійної компетентності майбутніх учителів-філологів, яку складають компетентності, що поєднують ключові компетенції: предметно-фахову компетентність (інформаційна, лінгводидактична, мовленнєва, лінгвокраїнознавча, літературознавча компетенції); особистісно-комунікативну (світоглядно-ціннісна, соціальна(соціокультурна), особистісна, інтелектуальна, комунікативна, життєва, спеціальна(рефлексивна), компетенції); діяльнісно-технологічну (проектувальна, дослідницько-пошукова, методична, інтерактивна, технологічна компетенції).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5327
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koval_avtoreferat.pdf4,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.