Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5327
Назва: | Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів у вищих педагогічних навчальних закладах |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Компетентнісний підхід компетенції ключові компетенції компетентності професійна компетентність формування професійної компетентності методика формування професійної компетентності майбутні вчителі-філологи інтерактивні технології |
Дата публікації: | 12-вер-2013 |
Бібліографічний опис: | Коваль В. О. Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док.пед.наук: спец. 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / В. О. Коваль. - Київ, 2013. - 40 с. |
Серія/номер: | УДК;371.134:811.162.2(07) |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційному дослідженні обгрунтовано структуру професійної компетентності майбутніх учителів-філологів, яку складають компетентності, що поєднують ключові компетенції: предметно-фахову компетентність (інформаційна, лінгводидактична, мовленнєва, лінгвокраїнознавча, літературознавча компетенції); особистісно-комунікативну (світоглядно-ціннісна, соціальна(соціокультурна), особистісна, інтелектуальна, комунікативна, життєва, спеціальна(рефлексивна), компетенції); діяльнісно-технологічну (проектувальна, дослідницько-пошукова, методична, інтерактивна, технологічна компетенції). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5327 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koval_avtoreferat.pdf | 4,72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.