Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2016-09-14T17:10:48Z-
dc.date.available2016-09-14T17:10:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationнавчальний посібник / уклад. Бербец Віталій Васильович. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – 121 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5363-
dc.description.abstractУ посібнику розкриваються загальні уявлення про науково-технічні дослідження та їх методологію, описується сутність та етапи наукового дослідження, проводиться характеристика педагогічного експерименту як складової частини наукового дослідження, обґрунтовується роль винахідництва та раціоналізаторства в науково-технічних дослідженнях. Також розкрито способи презентації та поширення результатів експериментальних досліджень. Посібник розрахований на студентів вищих педагогічних навчальних закладів спеціальності «Професійна освіта (за профілями)» та інших спеціальностей; педагогічних працівників системи професійно-технічної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.Оuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.22 (075.8)-
dc.relation.ispartofseriesББК;74в474-
dc.subjectтеоріяuk
dc.subjectпрактикаuk
dc.subjectексперементuk
dc.subjectнауково-технічні дослідженняuk
dc.titleТеорія і практика експериментуuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEORIIa_I_PRAKTYKA.pdf.pdf297,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.