Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2016-09-14T19:06:24Z-
dc.date.available2016-09-14T19:06:24Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationБербец В.В. Формування досвіду самостійної творчої діяльності в учнів основної школи у процесі технологічної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – "Теорія і методика трудового навчання” / Віталій Васильович Бербец ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2005. – 20 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5368-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячене проблемі обґрунтування і розробці критеріїв оцінювання знань, умінь та навичок учнів, методики контролю процесу та результатів проектно-технологічної діяльності, формування навичок самоконтролю та самооцінки школярів на уроках трудового навчання в процесі виконання творчих проектів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.Оuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.26 + 371.26-
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectнавчальні досягненняuk
dc.subjectучні 5 – 9 класів, трудове навчанняuk
dc.subjectкритерії оцінюванняuk
dc.titleМЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 – 9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
METODYKA_DIAHNOSTUVANNIa.pdf.pdf429,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.