Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5383
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Совгіра, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2009 | - |
dc.date.available | 2009 | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5383 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено стан проблеми формування екологічного світогляду в історико-філософській, психолого-педагогічній, екологічній науках та сучасній освітній практиці вищих педагогічних навчальних закладів. Здійснено ретроспективу генези й еволюції філософських інтерпретацій світогляду та проаналізовано сучасні наукові погляди на взаємодію людини й природи; проведено онтологію понять „світогляд”, „екологічний світогляд”, „формування екологічного світогляду майбутніх учителів”; аналіз онтогенезу екологічного світогляду особистості від початкової стадії до його повного формування. Науково обґрунтовано концептуальні засади формування екологічного світогляду майбутніх учителів. Показано стан, особливості, проблеми та можливості вдосконалення процесу формування екологічного світогляду студентів вищих педагогічних навчальних закладів, ураховуючи специфіку різних факультетів. Виявлено й досліджено стан та особливості особистісних і фахових складників у структурі екологічного світогляду майбутніх учителів, обґрунтовано функціональну структуру екологічного світогляду. Визначено критерії, рівні та показники сформованості компонентів екологічного світогляду майбутніх учителів. Здійснено проектування та реалізацію моделі формування екологічного світогляду майбутніх учителів через: наповнення навчально-виховного-процесу екологічним змістом, у процесі поєднання аудиторних організаційних форм та інноваційних методів, упровадження специфічних позааудиторних форм та засобів. Проведено експериментальні дослідження й визначено ефективність впровадження моделі формування екологічного світогляду майбутніх учителів у навчально-виховний процес вищих педагогічних закладів. За результатами досліджень розроблено й видано навчально-методичний комплекс. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.14 + 37.01 + 37.03; | - |
dc.subject | екологічний світогляд | uk |
dc.subject | структурні компоненти екологічного світогляду | uk |
dc.subject | активна екологічна позиція | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.subject | вищий педагогічний навчальний заклад | uk |
dc.title | Теоретико-методичні основи формування екологічного світогляду майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ареф.PDF | 878,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.