Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2016-09-16T08:27:22Z-
dc.date.available2016-09-16T08:27:22Z-
dc.date.issued2016-09-16-
dc.identifier.isbn978-966-304-147-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику обгрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;(371.134:372.4)(075.8)-
dc.subjectПочаткова освітаuk
dc.subjectІнклюзивна освітаuk
dc.subjectДіагностикаuk
dc.subjectПедагогікаuk
dc.titleГотовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностикаuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Видання бібліотеки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.