Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
Назва: | Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | Початкова освіта Інклюзивна освіта Діагностика Педагогіка |
Дата публікації: | 16-вер-2016 |
Серія/номер: | УДК;(371.134:372.4)(075.8) |
Короткий огляд (реферат): | У навчально-методичному посібнику обгрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395 |
ISBN: | 978-966-304-147-6 |
Розташовується у зібраннях: | Видання бібліотеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика.pdf | 95,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.