Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2016-09-17T14:31:59Z-
dc.date.available2016-09-17T14:31:59Z-
dc.date.issued2014-10-22-
dc.identifier.citationПідлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах : автореф. дис… канд. пед.. наук : спец. 13.00.04 / Ірина Юріївна Підлипняк. – Умань, 2014. – 22 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5408-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2014. У ході дослідження здійснено теоретичне обґрунтування і запропоновано нове вирішення актуального завдання, що полягає у визначенні та експериментальній перевірці педагогічних умов професійної підготовки майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах у межах експериментальної моделі цього процесу, яка охоплює: методологічні підходи (особистісно-діяльнісний, ресурсний та інтеграційний) до педагогічної діяльності студентів, принципи (свідомості й активності в навчанні, системності навчально-пізнавальної діяльності, послідовності і наступності, динамічності і поліфункціональності), етапи (інформаційно-методичний, мотиваційний і практично-діяльнісний), зміст, форми та методи; критерії (когнітивний, мотиваційний, операційний), показники та рівні (високий, середній, низький) підготовленості майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дітей-дошкільників у різновікових групах. У роботі визначено педагогічну сутність понять «готовність вихователя до професійної діяльності в різновікових групах» та «підготовленість вихователя до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах»; уточнено сутнісний зміст понять: компетенція дитини, математична компетенція дошкільника, різновікова група дошкільного навчального закладу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher«Видавництво “Науковий світ”»®uk
dc.relation.ispartofseriesУДК [371.134:372.3](043.3);-
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователівuk
dc.subjectрізновікова група дошкільного навчального закладуuk
dc.subjectматематична компетенція дошкільникаuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectпідготовленість вихователяuk
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ У РІЗНОВІКОВИХ ГРУПАХuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIDHOTOVKA_MAIBUTNIKh_VYKhOVATELIV_DO_FORMUVANNIa_MATEMATYChNOI_KOMPETENTsII_DOShKILNYKIV_U_RIZNOVIKOVYKh_HRUPAKh.pdf921,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.