Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2016-09-20T17:52:25Z-
dc.date.available2016-09-20T17:52:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationстаттяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5420-
dc.description.abstractУ статті висвітлено та теоретично обгрунтовано проблеми підготовки фахівців дошкільної освіти до емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Розглянуто сучасні підходи до дошкільної освіти в сучасній педагогічній науці. Розкриваються професійні функції та сучасні вимоги до вихователя дошкільного закладу. Проаналізовано дисертаційні роботи з проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів та подано авторське тлумачення поняття «підготовка майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку».uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.37.015.3+372.36;-
dc.subjectпідготовка, вихователь, діти дошкільного віку, емоційний розвиток дітей, професійна підготовка, емоції.uk
dc.titleПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ НАУКОВОЇ ДУМКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trofaila_statia.rtf168,49 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.