Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2016-09-20T17:55:55Z-
dc.date.available2016-09-20T17:55:55Z-
dc.date.issued2016-07-
dc.identifier.citationстаттяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5421-
dc.description.abstractУ статті висвітлено окремі аспекти проблеми дослідження сутності феномену «готовність майбутніх вихователів». Автор розкриває сутність професійної готовності майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку, через аналіз поняття «готовність» у педагогічній та психологічній літературі; подає авторське визначення поняття «готовність майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку».uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.13 : 372.3;-
dc.subjectготовність, готовність до емоційного розвитку дітей дошкільного віку, професійна готовність.uk
dc.titleГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трофаїла _стаття.doc85 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.