Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2016-09-20T18:14:27Z-
dc.date.available2016-09-20T18:14:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationтезаuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5429-
dc.description.abstractСпостерігаючи за останніми реформами у сфері освіти, можна сказати, що суспільство починає усвідомлювати необхідність серйозного ставлення до розвитку емоційної сфери дошкільника, потребу дбати про неї не менше, а, можливо, й більше ніж про інтелектуальну.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдесаuk
dc.subjectпозитивні та негативні емоціїuk
dc.titleРОЛЬ ПОЗИТИВНИХ ТА НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙ У ЖИТТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трофаїла Н.Д._теза.docx21,32 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.