Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2016-09-21T09:26:30Z-
dc.date.available2016-09-21T09:26:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної наукової конференції 3-4 квітня 2015 року, проведеної на базі ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", м. Івано-Франківськ - Тернопіль: Крок, - 2015. - Ч.І.- 405 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5431-
dc.description.abstractДо основних напрямів реформування змісту технологічної та профільної підготовки школярів включено профорієнтаційну складову, що забезпечує можливість професійного самовизначення учнівської молоді до закінчення загальноосвітнього навчального закладу, підводить учня до свідомого вибору професії та обрання відповідного навчального закладу для отримання професійної освіти. Такі завдання визначені для загальноосвітньої школи загалом та технологічної освіти зокрема, оскільки динамічні зміни у коньюктурі ринку та ринку праці вимагають від випускника свідомого вибору професії з урахуванням суспільно-економічних умов середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.012:332.055.2:004.91-
dc.relation.ispartofseriesББК;65-
dc.subjectРОЛЬ ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙuk
dc.subjectРОБІТНИЧІ ПРОФЕСІЇuk
dc.titleРОЛЬ ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВ НА РОБІТНИЧІ ПРОФЕСІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ROL_VChYTELIa.pdf.pdf202,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.