Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5438
Назва: Науково-практичні засади інвестування туристичної галузі
Автори: Стойка, Віталій Олександрович
Ключові слова: інвестиції
інвестиційна діяльність
інвестиційно-інноваційний фактор
інвестиційне середовище
Дата публікації: 21-кві-2011
Бібліографічний опис: Стойка В. О. Науково-практичні засади інвестування туристичної галузі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / В. О. Стойка ; Черніг. держ. ін-т економіки і упр. — Чернігів, 2011. — 19 с. — укp.
Серія/номер: УДК;338.48(477)
Короткий огляд (реферат): У дисертаційній роботі висвітлено наукові й практичні проблеми інвестування. Досліджено економічну сутність інвестицій, уточнено поняття економічної категорії „інвестиції” та вдосконалено класифікацію інвестицій за об’єктами вкладення. Здійснено аналіз стану і тенденцій інвестиційних процесів у туристичній галузі та виявлено пріоритетні напрями інвестування. Визначено, що для подальшого розвитку вітчизняного туризму необхідне забезпечення сприятливого інвестиційного середовища. Розроблено модель регіонального туристичного комплексу (РТК). Запропоновано методологічні підходи щодо формування інвестиційно-інноваційної моделі розвитку туризму на основі регіональних туристичних комплексів, які виступають групою взаємопов’язаних підприємств і структур туристичної індустрії та інших галузей, що взаємодіють і взаємодоповнюють один одного при створенні комплексного туристичного продукту; доведено, що реалізація ідеї РТК у системі національної економіки сприятиме формуванню та посиленню конкурентних переваг регіонів в контексті національної стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. Доведено, що для стимулювання інвестицій у розвиток туризму необхідне створення Українського туристичного банку з філіями в регіонах з привабливими умовами кредитування та запропонована схема управління ним. Запропонована комплексна інвестиційно-інноваційна модель забезпечення конкурентоспроможності туристичної галузі. Обґрунтовано, що максимізація інвестиційно-інноваційного чинника є вирішальною умовою стійкого розвитку туристичної галузі України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5438
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stoyka_V_O.pdf564,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.