Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКугай, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2016-09-26T12:14:25Z-
dc.date.available2016-09-26T12:14:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"-Додаток 1 до Вип 35.Том ІХ(60) : Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору".-К.:Гнозис.2015.-544С.uk
dc.identifier.issn978-966-2760-18-7(9)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5447-
dc.description.abstractУстатті розглянуто можливості діяльнісного підходу у підготовці майбутніх учителів географії до екологічного виховання учнів.Встановлено зв'язокміж діяльністю студента у навколишньому середовищі та сформованістю певного типу поведінки у вигляді діяльнісно-поведінкового компоненту його підготовки.Доведено, що підготовка майбутного вчителя географії до екологічного виховання учнів передбачає володіння ним змістом і способами(прийомами,діями)отримання і застосування засвоєних знань на практиці у вигляді професійно-екологічних умінь.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво "Гнозис", 2015рuk
dc.relation.ispartofseries371.134+37.033+911.2(07);-
dc.subjectдіяльнісно-поведінковий підхідuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів географіїuk
dc.subjectекологічне виховання-
dc.titleДіяльнісний підхід у підготовці майбутніх учителів географії до екологічного виховання учнівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.