Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/545
Назва: Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її «похідні»
Автори: Годованюк, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: індивідуалізація навчання
індивідуальне навчання
індивідуальний підхід
індивідуалізоване навчання
Дата публікації: 25-жов-2013
Видавництво: Педагогіка і психологія. – 2008. – № 4. – С. 127-131.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто і систематизовано існуючі в літературі тлумачення понять «індивідуалізація навчання», «індивідуалізоване навчання», «індивідуальний підхід», «індивідуальне навчання».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/545
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОДОВАНЮК_4.pdf212,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.