Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/545
Назва: | Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її «похідні» |
Автори: | Годованюк, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | індивідуалізація навчання індивідуальне навчання індивідуальний підхід індивідуалізоване навчання |
Дата публікації: | 25-жов-2013 |
Видавництво: | Педагогіка і психологія. – 2008. – № 4. – С. 127-131. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто і систематизовано існуючі в літературі тлумачення понять «індивідуалізація навчання», «індивідуалізоване навчання», «індивідуальний підхід», «індивідуальне навчання». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/545 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГОДОВАНЮК_4.pdf | 212,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.