Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5486
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркач, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-14T15:41:23Z | - |
dc.date.available | 2016-10-14T15:41:23Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5486 | - |
dc.description.abstract | З метою вивчення особливостей польського та українського досвіду підготовки вчителів англійської мови на змістовому рівні в нашому дослідженні проаналізовано зміст чинних навчальних програм професійної підготовки вчителів англійської мови у восьми польських державних вищих навчальних закладах різного типу та трьох ВНЗ України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | підготовка вчителя англійської мови | uk |
dc.subject | навчальна програма | - |
dc.subject | навчання англійської мови | - |
dc.subject | шкільна практика | - |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEACHING_ GRAMMAR_ IN_ TEACHING_ PRACTICE.pdf | 155,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.