Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-10-14T15:43:00Z-
dc.date.available2016-10-14T15:43:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5488-
dc.description.abstractУ статті порівняно досвід організації професійної підготовки вчителя англійської мови у вищих навчальних закладах Польщі й України. Висвітлено результати компаративного аналізу змісту навчальних планів із спеціальності «англійська філологія» досліджених в українських та польських закладах вищої освітиuk
dc.description.sponsorshipНЕмаєuk
dc.relation.ispartofseriesУДК371.134(438);-
dc.subjectпідготовка вчителяuk
dc.subjectпорівняльний аналізuk
dc.subjectвчитель англійської мови-
dc.titleПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВНЗ ПОЛЬЩІ Й УКРАЇНИ: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Порівняльний аналіз.Pdf663,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.