Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-10-19T10:09:08Z-
dc.date.available2016-10-19T10:09:08Z-
dc.date.issued2016-09-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5497-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється психолого-педагогічний аспект проблеми розвитку логічного мислення учнів початкових класів, вивчається вплив логіки на формування логічних умінь школярів. Молодший шкільний вік розглядається як активний пропедевтичний період розвитку логічного мислення, в ході якого закладаються основи освоєння логічних операцій: аналізу, синтезу, узагальнення, обмеження, абстрагування, оперування з поняттями, судженнями, побудови умовиводів, що становлять основу успішної навчальної діяльності як в початковій школі, так і в подальшому. Проведено дослідження розвитку логічних умінь при розв’язуванні завдань з логіки на позаурочних заняттях у школі.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;16(07)-
dc.subjectЛогікаuk
dc.subjectлогічне мисленняuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectформування логічних уміньuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectузагальненняuk
dc.subjectобмеженняuk
dc.subjectсудженняuk
dc.subjectпоняттяuk
dc.subjectвпливuk
dc.titleВплив вивчення логіки на формування логічних умінь молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VPLY`V VY`VChENNYaLOGIKY` NA FORMUVANNYa LOGIChNY`X UMIN` MOLODShY`X ShKOLYaRIV.pdf268,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.