Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5497
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ящук, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-19T10:09:08Z | - |
dc.date.available | 2016-10-19T10:09:08Z | - |
dc.date.issued | 2016-09-26 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5497 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється психолого-педагогічний аспект проблеми розвитку логічного мислення учнів початкових класів, вивчається вплив логіки на формування логічних умінь школярів. Молодший шкільний вік розглядається як активний пропедевтичний період розвитку логічного мислення, в ході якого закладаються основи освоєння логічних операцій: аналізу, синтезу, узагальнення, обмеження, абстрагування, оперування з поняттями, судженнями, побудови умовиводів, що становлять основу успішної навчальної діяльності як в початковій школі, так і в подальшому. Проведено дослідження розвитку логічних умінь при розв’язуванні завдань з логіки на позаурочних заняттях у школі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;16(07) | - |
dc.subject | Логіка | uk |
dc.subject | логічне мислення | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.subject | формування логічних умінь | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | узагальнення | uk |
dc.subject | обмеження | uk |
dc.subject | судження | uk |
dc.subject | поняття | uk |
dc.subject | вплив | uk |
dc.title | Вплив вивчення логіки на формування логічних умінь молодших школярів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VPLY`V VY`VChENNYaLOGIKY` NA FORMUVANNYa LOGIChNY`X UMIN` MOLODShY`X ShKOLYaRIV.pdf | 268,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.