Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorКоломієць, Алла Олексіївна-
dc.date.accessioned2016-10-24T12:35:11Z-
dc.date.available2016-10-24T12:35:11Z-
dc.date.issued2016-09-21-
dc.identifier.citationНадія Стеценко, Алла Коломієць Критерії та показники рівня сформованості методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи. Матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»:Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2016. ‒ Вип. 17. ‒ 270 с. (с.91-96)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5506-
dc.description.abstractВ статті уточнюється поняття «критерій», формулюються вимоги до критеріїв вимірювання, виокремлюються рівні сформованості методичної компетентності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherhttp://confscience.webnode.ruuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.11;-
dc.subjectкритерійuk
dc.subjectпоказникuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectметодична компетентністьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectкерівник загальноосвітнього закладуuk
dc.titleКритерії та показники рівня сформованості методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kriteriy.pdf345,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.