Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Надія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-11-07T07:43:47Z-
dc.date.available2016-11-07T07:43:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5539-
dc.description.abstractАналіз досліджень Г.Костюка з проблеми навчання учнів з позиції синергетичного підходу і зокрема біфуркації, дозволяє простежити так зване роздвоєння між навчанням і розумовим та психічним розвитком особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries3(045);-
dc.subjectбіфуркаціяuk
dc.subjectдослідження Г.Костюкаuk
dc.subjectученьuk
dc.subjectІндивідуальний розвиток учняuk
dc.subjectпсихічні властивостіuk
dc.subjectособистістьuk
dc.titleБіфуркація та індивідуальний розвиток учня у дослідженнях Г.Костюкаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kharchenko N.pdf441,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.