Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5539
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Надія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-07T07:43:47Z | - |
dc.date.available | 2016-11-07T07:43:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5539 | - |
dc.description.abstract | Аналіз досліджень Г.Костюка з проблеми навчання учнів з позиції синергетичного підходу і зокрема біфуркації, дозволяє простежити так зване роздвоєння між навчанням і розумовим та психічним розвитком особистості. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | 3(045); | - |
dc.subject | біфуркація | uk |
dc.subject | дослідження Г.Костюка | uk |
dc.subject | учень | uk |
dc.subject | Індивідуальний розвиток учня | uk |
dc.subject | психічні властивості | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.title | Біфуркація та індивідуальний розвиток учня у дослідженнях Г.Костюка | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kharchenko N.pdf | 441,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.