Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5542-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування здоров’язберігаючої компетентності майбутнього вчителя технологій як важливого компоненту його фахової підготовки у вищому навчальному закладі; розкрито сутність та структуру, описано основні компоненти цього феномену. Обґрунтовано організаційно-педагогічні аспекти формування здоров’язберігаючої компетентності під час вивчення дисципліни «Охорона праці в галузі».uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:614 (07);-
dc.subjectвчитель технологій, охорона праці в галузі, здоров’язберігаюча компетентність, здоров’язберігаючі технології.uk
dc.titleФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.