Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5543
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНI АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ |
Автори: | Кравченко, Леся Василівна |
Ключові слова: | професійне самовизначення, вчитель технологій теоретична та практична готовність, навчально-професійна діяльність, загальноосвітні навчальні заклади. |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | УДК 371.134 : 6(07); |
Короткий огляд (реферат): | В статті розкриваються сучасні тенденції розвитку професійної підготовки сучасного вчителя технологій. Аналізуються психолого-педагогічних аспекти вибору професійно-орієнтованих технологій як провідних у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій |
Опис: | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Випуск 31 / За ред. В.Д. Сиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5543 |
ISSN: | ББК 74.03-03я05 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PSYKHOLOHO-PEDAHOHICHN ASPEKTY FORMUVANNYA HOTOVNOSTI MAYBUTNIKH UCHYTELIV TEKHNOLOHIY DO PROFESIYNOHO SAMOROZVYTKU.pdf | 380,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.