Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5633
Назва: Вплив мотивації самовдосконалення студентів на саморегуляцію активної поведінки в кредитно-модульній системі
Автори: Ільченко, Сергій Сергійович
Ключові слова: студенти
мотивація
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Сучасні фітнес-технології у фізичному вихованні студентів: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених.
Серія/номер: 916;
Короткий огляд (реферат): Впровадження кредитно-модульної системи оцінки знань студентів в усі навчальні дисципліни і фізичне виховання зокрема вимагає певної переорієнтації роботи викладачів, від яких потребується більшого вміння організувати самостійну роботу студентів, ніж вдосконалювати власну педагогічну майстерність викладання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5633
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВПЛИВ МОТИВАЦІЇ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-конвертирован.pdf114,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.