Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5647
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузь, Володимир Григорович | - |
dc.contributor.author | Поліщук, Олена Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-18T10:13:08Z | - |
dc.date.available | 2016-11-18T10:13:08Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5647 | - |
dc.description.abstract | Одним із пріоритетних напрямів оновлення сучасної освіти залишається педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського. Дослідження педагогічної спадщини Василя Сухомлинського сприяє осмисленню і усвідомленню генези сучасних освітніх процесів, окресленню наукових здобутків та практичних досягнень української освіти. У центрі уваги дослідників лежать проблеми нової дошкільної освіти, нової школи, сучасного педагога; впровадження в освітній процес третього тисячоліття ідей видатного вітчизняного педагога-новатора В. О. Сухомлинського. Чільне місце у своїх працях В. О. Сухомлинський відводить ролі учителя, учителя-професіонала, взірця для наслідування. «Учитель це не тільки той, хто передає учням знання та вміння. Це передусім той, у кого дитина, як у батька і матері, вчиться жити.» твердить він. У основі професійної діяльності сучасного педагога лежить головна його функція – керівництво процесами розвитку, навчання, виховання та формування підростаючої особистості. Розшифровуємо – не учити, а спрямовувати учіння, не виховувати, а керувати процесом виховання та самовиховання покликаний педагог, і наскільки чітко він розуміє цю свою головну роль, то й, відповідно, настільки дає своїм вихованцям самостійності, ініціативи, свободи тощо. Справжній майстер своєї справи залишається в освітньо-виховному процесі ніби «за кадром», за межами вільно здійснюваного учнями, а в дійсності керованого педагогом вибору. При цьому педагог, твердить В. О. Сухомлинський, виступає в освітньому процесі, як організатор, який створює сприятливі умови для самостійного і осмисленого учіння, активізує і стимулює допитливість і пізнавальні мотиви дітей, їх індивідуальну, групову та колективну навчальну роботу, підтримує в ній прояви співпраці. Невідʼємною рисою педагога, на думку В. О. Сухомлинського, має бути любов до дітей, до професії та Вітчизни. У збірнику авторами проведено докладний аналіз окремих питань з виховання дітей на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37(477)(092)(082) | - |
dc.subject | Василь Сухомлинський | uk |
dc.subject | Сухомлинський | uk |
dc.subject | Сучасна освіта | uk |
dc.subject | реалізація | uk |
dc.title | Василь Сухомлинський - реалізація ідей у сучасній освіті | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сухомлинський КУЗЬ.pdf | 864,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.