Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-11-19T16:08:44Z-
dc.date.available2016-11-19T16:08:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5662-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз процесу становлення та розвитку соціокінетики дитинства – особливої наукової галузі, системи наукових знань про дитячий суспільний рух, яка включає: загальну теорію дитячого руху, методику діяльності дитячих громадських об’єднань, організацій, історію й історіографію дитячого руху та ін. Автором визначено сутність, об’єкт, предмет та перспективи розвитку науки про дитячий рух.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectдитячий рух, підготовка, організатор дитячого руху, соціальний педагогuk
dc.titleNon-formal education in ukraine in early 20th century: aspiring for better life or learning to live in crisis?uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koliada.pdf3,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.