Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-11-19T17:38:50Z-
dc.date.available2016-11-19T17:38:50Z-
dc.date.issued2016-11-19-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5672-
dc.description.abstractсучасні наукові дані про дитину, дитинство (психологічні, педагогічні, соціологічні та ін.) переконливо доводять, що саме ці об'єктивні реалії і стали основою дитячого руху – багатоликої реальності, через яку діти змогли заявити про власну суб'єктну позицію у суспільстві. Дитинство у проявах дитячої активності, самодіяльності, самореалізації через різноманіття дитячих співтовариств як об'єктивна реальність людства, що розвивається, зі своїми цінностями, потребами соціальної реалізації у дії, особливою „внутрішньою енергією” – передумова і основа дитячого руху.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдитинство, дитячий рух, педагогіка дитячого руху, передумови розвитку дитячого рухуuk
dc.titleДитинство як обʼєктивна передумова розвитку дитячого рухуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dutunstvo.PDF216,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.