Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-11-19T18:10:25Z-
dc.date.available2016-11-19T18:10:25Z-
dc.date.issued2016-11-19-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5677-
dc.description.abstractпроцес формування духовності, духовно-морального виховання дітей та підлітків крізь призму такого соціального інституту, як дитячий рух – це діалектичний процес набуття досвіду соціальних відносин і засвоєння нових соціальних ролей, що відбувається в різних сферах діяльності, спілкування і самопізнання шляхом засвоєння, привласнення, збагачення і передачі дитиною досвіду соціальної взаємодії дітей і дорослих; процес формування зрілої та відповідальної особистості, розвитку у неї вищих людських цінностей, особистості, здатної пізнавати, відображати та творити довколишній світ. Вивчення теорії та практики дитячого руху як формування духовності особистості є актуальною проблемою, дослідження якої сприятиме розвитку сучасної теорії і практики виховання та удосконаленню педагогіки дитячого руху, соціокінетики як науки про соціальний рух у дитячому середовищі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдитячий рух, духовність, духовно-0моральне виховання, соціальний педагогuk
dc.titleДитячий рух як фактор духовно-морального виховання дітей і підлітків: соціально-педагогічний аспектuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dut._ruh_factor.PDF301,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.