Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалюк, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2016-11-21T19:52:25Z-
dc.date.available2016-11-21T19:52:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation1. Валюк В.Ф. Розвиток креативності як складова професійної підготовки майбутніх учителів хімії // Нова педагогічна думка: наук.-метод. журн. – № 2(86) 2016. – С. 83–86.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5698-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність технології розвитку креативності студентів педагогічного вузу при вивченні хімічних дисциплін та основні її компоненти. Обґрунтовано ефективність розроблених організаційних моделей, що включають в себе системи спеціальних завдань (завдання творчого характеру, використання ІКТ, створення ситуацій, наближених до практики, питання проблемного характеру, створення і використання дидактичних казок і віршів, постановка проблемного експерименту) в підготовці майбутніх вчителів хімії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне: Принт-Хаузuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectпедагогічна творчість-
dc.subjectпізнавальна активність-
dc.subjectтехнології-
dc.titleРОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Articie Valiuk 2016.pdf463,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.