Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалюк, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2016-11-21T20:44:13Z-
dc.date.available2016-11-21T20:44:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВалюк В.Ф. Компетентнісний підхід в дослідженні якості освітніх досягнень випускників / Валюк В.Ф. // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів» Тези доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ( Умань, 27 жовтня 2016р.). – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 34-40.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5701-
dc.description.abstractУ статті розглянуто види компетенцій учнів загальноосвітньої школи: ключові та предметні. Ключові компетенції мають надпредметний характер, але проявляються в контексті предмета, сприяючи формуванню предметних компетенцій. У свою чергу, предметні компетенції випускника школи визначають базу для подальшого формування професійних компетенцій у тій чи іншій сфері діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectключові компетенціїuk
dc.subjectпредметні компетенції-
dc.subjectпрофесійні компетенції-
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theses_4 Valyuk 2016.pdf385,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.