Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5710
Назва: Форми взаємодії педагогічної науки і практики в організації інноваційного пошуку
Автори: Дячук, Павло Вікторович
Перфільєва, Людмила Павлівна
Ключові слова: Педагогічна наука інновації
освітня практика
досвід
рефлексія
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК 37.02:005.745](082.1);ББК 74.202+74.04(4Укр)
Короткий огляд (реферат): Уточнення поняття стихійно-емпіричного, емпіричного і теоретичного рівнів пізнання, виявлення їх співвідношення в інноваційному педагогічному пошуку, характеристика діяльності педагога-дослідника.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5710
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іновації.doc55 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.