Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5713
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеремієнко, Вадим Олегович-
dc.date.accessioned2016-11-23T08:10:13Z-
dc.date.available2016-11-23T08:10:13Z-
dc.date.issued2016-11-23-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5713-
dc.description.abstractУ статті висвітлено використання соціальних мереж у на- вчальному процесі ВНЗ; розглянуто процес інформатизації освіти, що передбачає інтеграційні тенденції пізнання закономірностей предмет- них галузей і навколишнього середовища; обґрунтовано актуалізацію та розробку підходів до використання потенціалу нових інформаційних технологій для професійного становлення майбутнього вчителя почат- кової освіти, підвищення рівня його креативності, розвитку здібностей до альтернативного мислення, формування умінь розробляти стратегію по- шуку вирішення як теоретичних, так і практичних завдань, прогнозування результатів реалізації прийнятих рішень на основі моделювання дослі- джуваних об'єктів, явищ, процесів, взаємозв'язків між ними.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;004.7:378.142-
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectсоціальні мережuk
dc.subjectсерверuk
dc.subjectінтернет-технологіїuk
dc.subjectмедіа компетентністьuk
dc.subjectвіртуальне спілкування.uk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectінтернет -спілкуванняuk
dc.subjectнавчальний процес ВНЗuk
dc.titleВикористання соціальних мереж навчальному процесі ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Веремієнко ”New Trends of Global scientific ideas. 2016.”.pdf344,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.