Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеремієнко, Вадим Олегович-
dc.date.accessioned2016-11-23T08:24:51Z-
dc.date.available2016-11-23T08:24:51Z-
dc.date.issued2016-03-18-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5714-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку демократичного, європейсько- зорієнтованого суспільства відбувається стрімкий потік наукових відкриттів та різноманітних технологій; інформатизація держави вимагає переосмислення ролі Інтернету у повсякденному житті особистості. Тому в умовах європейського вектору нашої держави сучасна освітня система, переходить на нову парадигму ХХІ століття «освіта протягом життя», яка потребує використання та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальний процес, оскільки вони здатні зробити його ефективним, сформувати у студента вміння самостійно використовувати набуті знанняuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсучасний етапuk
dc.subjectрізноманітні технологіїuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпротягом життяuk
dc.subjectзнання студентівuk
dc.subjectінформаційне середовищеuk
dc.subjectаналіз кейсівuk
dc.subjectгрупові проектиuk
dc.subjectвиди завданьuk
dc.subjectсоціальні мережі.uk
dc.titleСоціальна мережа як засіб комунікації викладача та студентаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Веремієнко.pdf112,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.