Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5721
Назва: Структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: компетентність
здоров’язбережувальна компетентність
здоров’язбережувальна компетенція майбутнього вчителя початкової школи
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: 181. Осадченко Т. М. Структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т. М. Осадченко // Наукові записки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 147. – С. 261–264. – (Серія: Педагогічні науки).
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи. Здійснено аналіз психолого-педагогічних наукових джерел структурних компонентів здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи, який дав можливість виявити загальні тенденції у структуруванні характеристик майбутніх учителів, що визначають як результат підготовки майбутнього вчителя до діяльності, яка спрямована на здоровʼязбереження в умовах шкільної освітньої взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5721
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strukturni_komponenty_zd.pdf465,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.