Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-11-23T11:25:53Z-
dc.date.available2016-11-23T11:25:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation181. Осадченко Т. М. Структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т. М. Осадченко // Наукові записки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 147. – С. 261–264. – (Серія: Педагогічні науки).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5721-
dc.description.abstractУ даній статті розглядаються структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи. Здійснено аналіз психолого-педагогічних наукових джерел структурних компонентів здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи, який дав можливість виявити загальні тенденції у структуруванні характеристик майбутніх учителів, що визначають як результат підготовки майбутнього вчителя до діяльності, яка спрямована на здоровʼязбереження в умовах шкільної освітньої взаємодії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk
dc.subjectздоров’язбережувальна компетенція майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.titleСтруктурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strukturni_komponenty_zd.pdf465,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.