Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5721
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-23T11:25:53Z | - |
dc.date.available | 2016-11-23T11:25:53Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | 181. Осадченко Т. М. Структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т. М. Осадченко // Наукові записки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 147. – С. 261–264. – (Серія: Педагогічні науки). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5721 | - |
dc.description.abstract | У даній статті розглядаються структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи. Здійснено аналіз психолого-педагогічних наукових джерел структурних компонентів здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи, який дав можливість виявити загальні тенденції у структуруванні характеристик майбутніх учителів, що визначають як результат підготовки майбутнього вчителя до діяльності, яка спрямована на здоровʼязбереження в умовах шкільної освітньої взаємодії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетенція майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.title | Структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Strukturni_komponenty_zd.pdf | 465,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.