Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-11-23T13:21:28Z-
dc.date.available2016-11-23T13:21:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОсадченко Т. М. Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи як педагогічна проблема / Т. М. Осадченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми – 2014. – № 7(41). – С. 309–316.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5730-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи до створення здоров’язбережувального середовища. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять, зокрема понять «професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи» та «підготовка майбутнього вчителя початкової школи до створення здоров’язбережувального середовища». Представлено погляди науковців щодо підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування здорового способу життя, валеологічного виховання та розвиток здоров’язбережувального середовища в навчальних закладах. Презентовано вимоги до створення здоров’язбережувального середовища та шляхи подальшого розв’язання окресленої проблеми.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка вчителяuk
dc.subjectздоров’язбережувальне середовищеuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи як педагогічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidhotovk-maybutnʹoho.pdf274,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.