Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-11-23T14:19:04Z-
dc.date.available2016-11-23T14:19:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОсадченко Т. Нетрадиційні методи оздоровлення учнів початкової школи / Тетяна Осадченко // Актуальні проблеми фізичного виховання: теорія та практика : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, (Умань, 16 березня 2015 р.) / [ред. кол. : Сокирська В. В. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2015. – С. 58−63.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5736-
dc.description.abstractважливість виховання здорового способу життя у дітей обумовлена розумінням, що прищепити основні знання, вміння та навички щодо збереження та зміцнення здоров’я можна з самого раннього дитинства. З часом вони перетворяться на важливий компонент загальної культури людини і вплинуть на формування здорового способу життя всього суспільства. У зв’язку з цим, в умовах початкової школи та сім’ї, необхідна організація здоров’язбережувального середовища, що включає використання не лише сучасних лікувально-профілактичних засобів, організацію емоційного забарвлення заняття, психологічно комфортної оздоровчої життєдіяльності, використання нових технологій, надання умов для максимально можливої рухової активності, але і використання нетрадиційних методів оздоровлення молодших школярів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectоздоровлення молодших школярівuk
dc.subjectзбереження та зміцнення здоров'яuk
dc.titleНетрадиційні методи оздоровлення учнів початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Netradytsiyni_metody.pdf211,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.