Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-11-23T14:31:44Z-
dc.date.available2016-11-23T14:31:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОсадченко Т. М. Сутність здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т.М. Осадченко // Педагогіка і психологія: актуальні проблеми на сучасному етапі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 1-2 квітня 2016 року). – К. : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2016. – С. 55−57.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5739-
dc.description.abstractЗдоровʼязбережувальна компетенція майбутнього учителя початкової школи як складник його професійної компетентності є конструктом, який формуючись в процесі професійної підготовки, забезпечує у майбутньому компетентну організацію педагогом процесу створення освітнього середовища початкової школи на основі здоровʼязбережувальної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectздоров'язбережувальна компетенціяuk
dc.titleСутність здоровʼязбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kompetentsiyi_maybutnʹoho.pdf161,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.