Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерфільєва, Майя Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-11-28T03:55:26Z-
dc.date.available2016-11-28T03:55:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5818-
dc.description.abstractПрактика показує, що для успішної реалізації соціального проекту важливе вміння працівника соціальної сфери використовувати рекламно-інформаційних засобів у професійній діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesUDC: 33:025.4:368;-
dc.subjectрекламно-інформаційні технологіїuk
dc.subjectсоціальна роботаuk
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reklamno-informacijni_texnologii_v_socjalnij_roboti.pdf88,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.