Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобридень, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-11-28T15:51:15Z-
dc.date.available2016-11-28T15:51:15Z-
dc.date.issued2016-11-28-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5853-
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз театральної складової змісту підготовки майбутніх учителів, формування психологічної готовності до творчого використання здобутих знань, умінь і навичок. Розглянуто основні напрямки педагогічної майстерності як засобу особистісного і професійного розвитку та впровадження системи дистанційного навчання Moodle у підготовці майбутніх учителів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectПрофесійна майстерність, психологічна готовність, театральне мистецтво, система Moodle, студент.uk
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2.pdf329,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.