Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочубей, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.date.accessioned2016-11-28T18:10:11Z-
dc.date.available2016-11-28T18:10:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. - Випуск 26 (36) / ред. кол. : Н.В. Гузій (відп. ред.).- К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. - 148 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5866-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано дидактичні принципи навчання, науковості, грунтовності, гуманізації, систематичності та послідовності, природовідповідності, розвиваючого і виховного характеру навчання, свідомості та активності, зв"язок навчання з життям, з практикою, яких слід дотримуватися у процесі формування здоров"язбережувальної компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдидактичні принципи, здоров"язбережувальна компетентність, професійна підготовка майбутніх вихователівuk
dc.titleХарактеристика провідних принципів формування здоров"язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Часопис 003.jpg346 kBJPEGПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.