Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5872
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шулдик, Галина Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Лариса Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-28T18:34:25Z | - |
dc.date.available | 2016-11-28T18:34:25Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5872 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано психолого-педагогічну літературу про адаптацію та описані її види. Також виявлено труднощі в адаптації виклачів-початківців. Джерелами недоліків і труднощів у адаптації є відсутність практики застосування психолого-педагогічних знань, пов’язаних зі специфікою роботи у вищій школі, відсутність достатнього педагогічного досвіду . Виходячи із труднощів адаптації викладачів-початківців, авторами статті намічені шляхи їх подолання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 159.98 : 378. 12; | - |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | види адаптації | uk |
dc.subject | труднощі адаптації викладачів-початківців | uk |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ShuldykGO.pdf | 232,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.