Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5873
Назва: Вправи як ефективний засіб засвоєння лінгводидактичних термінів і понять майбутніми учителями початкової школи
Автори: Роєнко, Людмила Миколаївна
Волошина, Ганна Петрівна
Ключові слова: методична підготовка
фахова термінологія
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Роєнко Л. М. Вправи як ефективний засіб засвоєння лінгводидактичних термінів і понять майбутніми учителями початкової школи/ Роєнко Л. М., Волошина Г. П. // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичин и 2016 № 54 С. 7-15.
Серія/номер: УДК 371.34:811.161.2(07);
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена прийомам формування предметної компетенції та системі вправ для засвоєння лінгводидактичних термінів сучасної методики навчання української мови в початковій школі. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначено систему вправ, які допомагають усвідомити необхідність обґрунтування понять, визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5873
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Royenko L.M. VPRAVY` YaK EFEKTY`VNY`J ZASIB ZASVOYeNNYa LINGVODY`DAKTY`ChNY`X TERMINIV I PONYaT` M. UCh.POC. ShK` .pdf302,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.