Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5873
Назва: | Вправи як ефективний засіб засвоєння лінгводидактичних термінів і понять майбутніми учителями початкової школи |
Автори: | Роєнко, Людмила Миколаївна Волошина, Ганна Петрівна |
Ключові слова: | методична підготовка фахова термінологія |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Роєнко Л. М. Вправи як ефективний засіб засвоєння лінгводидактичних термінів і понять майбутніми учителями початкової школи/ Роєнко Л. М., Волошина Г. П. // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичин и 2016 № 54 С. 7-15. |
Серія/номер: | УДК 371.34:811.161.2(07); |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена прийомам формування предметної компетенції та системі вправ для засвоєння лінгводидактичних термінів сучасної методики навчання української мови в початковій школі. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначено систему вправ, які допомагають усвідомити необхідність обґрунтування понять, визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5873 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Royenko L.M. VPRAVY` YaK EFEKTY`VNY`J ZASIB ZASVOYeNNYa LINGVODY`DAKTY`ChNY`X TERMINIV I PONYaT` M. UCh.POC. ShK` .pdf | 302,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.