Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.contributor.authorВойтовська, Алла Іванівна-
dc.date.accessioned2016-11-28T19:55:58Z-
dc.date.available2016-11-28T19:55:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВойтовська А. І. Підготовка викладацького складу до співпраці у інклюзивному середовищі для гендерної соціалізації / А. І. Войтовська, О. О. Кравченко/ Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю: тези доповідей ХVI Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Київ. – 23-24 листопада 2016 р.). Частина 1. – К.: Університет «Україна», 2016. – С.76-78.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5883-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення гендерної освіти у ВНЗ. Висвітлено проблеми гендерної соціалізації у зв’язку з інвалідністю. Підкреслено важливість гендерної рівності в умовах вищої школи. Зазначено особливості підготовки викладачів до співпраці у інклюзивному середовищі для гендерної соціалізації. Наголошено, що викладачі ВНЗ постійно мають працювати над програмою самовдосконалення в інклюзивному навчальному середовищі для гендерної соціалізації студентів та педагогічно взаємодіяти зі студентами з особливими освітніми потребами, впроваджуючи при цьому гендерний підхід у викладанні дисциплін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївuk
dc.subjectгендерна освіта, інвалідність, інклюзивне середовище, вища школа, викладачіuk
dc.titleПідготовка викладацького складу до співпраці у інклюзивному середовищі для гендерної соціалізаціїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidgotovka vy`kladacz`kogo skladu do spivpraci u inklyuzy`vnomu seredovy`shhi dlya gendernoyi socializaciyi.pdf280,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.