Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5894
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Лариса Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-29T03:58:11Z | - |
dc.date.available | 2016-11-29T03:58:11Z | - |
dc.date.issued | 2016-09 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Л. В. Теорія і практика педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінець (ХІХ–ХХ ст.) / Л. В. Ткачук // Актуальные научные исследования в современном мире: ХVІІ Междунар. научн. конф., 26–27 сентября 2016 г., Переяслав-Хмельницкий // Сб. научных трудов / Переяслав-Хмельницкий, 2016. – Вып. 9 (17), ч. 4. – С. 162–169. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5894 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню теорії і практики педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінця ХІХ – ХХ ст. Зазначається, що у цей час існували кардинально протилежні підходи до осмислення проблеми педагогічного стимулювання, що пояснюється природою навчальної діяльності. У статті представлені точки зору педагогів кінця ХІХ – ХХ ст., які віддавали пріоритет позитивним емоціям, які переживають учні у процесі навчання. Відзначається, що важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. Продемонстровано, що у розглядуваний період трактовки ідеї педагогічного стимулювання зберігали певну наступність, з одного боку, а з іншого, трансформувались під впливом соціально-педагогічних умов. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Переяслав-Хмельницкий | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.03 (477) (09); | - |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | стимул | uk |
dc.subject | теорія педагогічного стимулювання | uk |
dc.subject | вітчизняна педагогічна думка | uk |
dc.subject | гуманізм | uk |
dc.subject | освітня парадигма | uk |
dc.subject | ситуація успіху | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | позитивні емоції | uk |
dc.subject | новаторство | uk |
dc.title | Теорія і практика педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки (кінець ХІХ – ХХ ст). | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEORIYA_I_ PRAKTY`KA_PEDAGOGICHNOGO_STY`MULYUVANNYF_V_ISTORIYI_VITCHY`ZNYANOYI_EDAGOGICHNOYI_DUMKY`_(KINECZ`_XIX – XX st.).pdf | 337,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.