Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2016-11-29T03:58:11Z-
dc.date.available2016-11-29T03:58:11Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.citationТкачук Л. В. Теорія і практика педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінець (ХІХ–ХХ ст.) / Л. В. Ткачук // Актуальные научные исследования в современном мире: ХVІІ Междунар. научн. конф., 26–27 сентября 2016 г., Переяслав-Хмельницкий // Сб. научных трудов / Переяслав-Хмельницкий, 2016. – Вып. 9 (17), ч. 4. – С. 162–169.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5894-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню теорії і практики педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінця ХІХ – ХХ ст. Зазначається, що у цей час існували кардинально протилежні підходи до осмислення проблеми педагогічного стимулювання, що пояснюється природою навчальної діяльності. У статті представлені точки зору педагогів кінця ХІХ – ХХ ст., які віддавали пріоритет позитивним емоціям, які переживають учні у процесі навчання. Відзначається, що важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. Продемонстровано, що у розглядуваний період трактовки ідеї педагогічного стимулювання зберігали певну наступність, з одного боку, а з іншого, трансформувались під впливом соціально-педагогічних умов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПереяслав-Хмельницкийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.03 (477) (09);-
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk
dc.subjectстимулuk
dc.subjectтеорія педагогічного стимулюванняuk
dc.subjectвітчизняна педагогічна думкаuk
dc.subjectгуманізмuk
dc.subjectосвітня парадигмаuk
dc.subjectситуація успіхуuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectпозитивні емоціїuk
dc.subjectноваторствоuk
dc.titleТеорія і практика педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки (кінець ХІХ – ХХ ст).uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.