Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Віта Валеріївна-
dc.date.accessioned2016-11-29T11:11:10Z-
dc.date.available2016-11-29T11:11:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5923-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття професійна підготовка майбутніх учителів, висвітлено наукові погляди на проблему професійної підготовки майбутніх учителів. Розглянуто найважливіші характеристики, що мають формуватися у майбутніх учителів у вищих навчальних закладах у процесі професійної підготовки та охарактеризовано основні професійно-педагогічні вміння, якими має володіти майбутній фахівець. На основі аналізу різних трактувань сутності професійної підготовки майбутнього вчителя у науковій педагогічній думці запропоновано власне формулювання цього поняття.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134 УДК 371.134;-
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніхї учителів як наукова проблемаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prof_pidgotovka_naukova_problema.pdf124,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.