Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5923
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдна, Віта Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-29T11:11:10Z | - |
dc.date.available | 2016-11-29T11:11:10Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5923 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність поняття професійна підготовка майбутніх учителів, висвітлено наукові погляди на проблему професійної підготовки майбутніх учителів. Розглянуто найважливіші характеристики, що мають формуватися у майбутніх учителів у вищих навчальних закладах у процесі професійної підготовки та охарактеризовано основні професійно-педагогічні вміння, якими має володіти майбутній фахівець. На основі аналізу різних трактувань сутності професійної підготовки майбутнього вчителя у науковій педагогічній думці запропоновано власне формулювання цього поняття. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134 УДК 371.134; | - |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | вища школа | uk |
dc.subject | професіоналізм | uk |
dc.title | Професійна підготовка майбутніхї учителів як наукова проблема | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prof_pidgotovka_naukova_problema.pdf | 124,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.