Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2016-11-29T14:45:41Z-
dc.date.available2016-11-29T14:45:41Z-
dc.date.issued2016-05-15-
dc.identifier.citationУ зв’язку з новими вимогами, які висуває сучасне суспільство до особистості учителя, гостро постає проблема підготовки майбутніх учителів у ВНЗ та їх адаптації до професійної діяльності. У наукових працях із зазначеної проблеми адаптація розглядається як компонент навчального процесу і передумова ефективної професійної діяльності. Загалом ця проблема знайшла відображення у багатьох дослідженнях вчених, але й досі залишаються недостатньо розробленими питання щодо чинників та умов, які впливають на цей процес, і показників, які свідчать про його результатиuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5942-
dc.description.abstractАктуальність теми нашого дослідження полягає в тому, що ми ставимо завдання визначення сукупності чинників, які сприяють досягненню повної та стійкої адаптованості майбутніх учителів, зокрема, й майбутніх учителів іноземних мов, а також тих передумов, які перешкоджають або утруднюють цей процес. Польський учений К. Дурай-І Іоникоии ннижаг, що професійна готовність студентів є складним структурним утворенням, ядро якою становить позитивне ставлення до професії педагоги, наявність професійно значущих якостей особистості, певна структурність профссійно-псдшогічних знань, умінь і навичок. Змістом готовності дослідниця вважає єдність прагнень активно, творчо й самостійно виконувати професійні завдання, почуття відповідальності за свою поведінку як педагога та настанови на повне використання з початком практичної роботи якостей, знань, умінь.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсередовищеuk
dc.subjectМотиваційнийuk
dc.subjectОрієнтаційнийuk
dc.subjectПізнавально-оперативнийuk
dc.subjectЕмоційно-вольовийuk
dc.subjectПсихофізіологічнийuk
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
психологiчнi_особливостi_розвитку.pdf121,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.