Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5942
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазур, Ольга Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-29T14:45:41Z | - |
dc.date.available | 2016-11-29T14:45:41Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-15 | - |
dc.identifier.citation | У зв’язку з новими вимогами, які висуває сучасне суспільство до особистості учителя, гостро постає проблема підготовки майбутніх учителів у ВНЗ та їх адаптації до професійної діяльності. У наукових працях із зазначеної проблеми адаптація розглядається як компонент навчального процесу і передумова ефективної професійної діяльності. Загалом ця проблема знайшла відображення у багатьох дослідженнях вчених, але й досі залишаються недостатньо розробленими питання щодо чинників та умов, які впливають на цей процес, і показників, які свідчать про його результати | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5942 | - |
dc.description.abstract | Актуальність теми нашого дослідження полягає в тому, що ми ставимо завдання визначення сукупності чинників, які сприяють досягненню повної та стійкої адаптованості майбутніх учителів, зокрема, й майбутніх учителів іноземних мов, а також тих передумов, які перешкоджають або утруднюють цей процес. Польський учений К. Дурай-І Іоникоии ннижаг, що професійна готовність студентів є складним структурним утворенням, ядро якою становить позитивне ставлення до професії педагоги, наявність професійно значущих якостей особистості, певна структурність профссійно-псдшогічних знань, умінь і навичок. Змістом готовності дослідниця вважає єдність прагнень активно, творчо й самостійно виконувати професійні завдання, почуття відповідальності за свою поведінку як педагога та настанови на повне використання з початком практичної роботи якостей, знань, умінь. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | середовище | uk |
dc.subject | Мотиваційний | uk |
dc.subject | Орієнтаційний | uk |
dc.subject | Пізнавально-оперативний | uk |
dc.subject | Емоційно-вольовий | uk |
dc.subject | Психофізіологічний | uk |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
психологiчнi_особливостi_розвитку.pdf | 121,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.